Ohri bölgesinde 'Güvenli Şehir' sistemi devreye giriyor: Kameralar aktif

Kuzey Makedonya 269 kez okundu.
 

Ohri bölgesinde 'Güvenli Şehir' sistemi devreye giriyor: Kameralar aktif

Polis yetkilileri, cihazların yerleştirildiğini ancak henüz cezai işlem uygulanmadığını vurguladı. Sistem, son teknik kontroller ve test sürecinde bulunuyor.
Modern trafik denetim sistemi "Güvenli Şehir" (Safe City), Ohri İçişleri Bölge Müdürlüğü sorumluluk sahasında kademeli olarak kullanıma sunulmaya başlandı. Polis yetkilileri, bugün yapılan son testlerin ardından Debrca belediyesine bağlı Novo Selo mevkiindeki otoyol kesiminde güvenlik kameralarının devreye alındığını duyurdu. Ohri İçişleri Bölge Müdürlüğü'nden yapılan açıklamaya göre, önümüzdeki dönemde "Güvenli Şehir" projesinin Gorenci ve Trebenişta köyleri arasındaki yol güzergahında, diğer yoğun trafikli yollarda ve Ohri bölgesindeki 8 ve 10 numaralı koridorlarda da faaliyete geçmesi bekleniyor. Şimdilik Ceza Yok, Teknik Kontrol Sürüyor Polis yetkilileri, cihazların yerleştirildiğini ancak henüz cezai işlem uygulanmadığını vurguladı. Sistem, son teknik kontroller ve test sürecinde bulunuyor. Sistemin Amaçları "Güvenli Şehir" sistemi şu hedefler doğrultusunda kuruldu: Trafik denetiminin güçlendirilmesi ve sürekli hale getirilmesi Trafik kazalarının azaltılması Trafik ihlallerinin tespit edilmesi Trafik disiplininin ve güvenliğinin artırılması Sürücülere Hız Uyarısı Ohri İçişleri Bölge Müdürlüğü, sürücülere trafik kurallarına uymaları, özellikle Novo Selo mevkiindeki otoyol kesiminde saatte 100 kilometre olan azami hız sınırına riayet etmeleri çağrısında bulundu.
Polis yetkilileri, cihazların yerleştirildiğini ancak henüz cezai işlem uygulanmadığını vurguladı. Sistem, son teknik kontroller ve test sürecinde bulunuyor.

Modern trafik denetim sistemi "Güvenli Şehir" (Safe City), Ohri İçişleri Bölge Müdürlüğü sorumluluk sahasında kademeli olarak kullanıma sunulmaya başlandı. Polis yetkilileri, bugün yapılan son testlerin ardından Debrca belediyesine bağlı Novo Selo mevkiindeki otoyol kesiminde güvenlik kameralarının devreye alındığını duyurdu.

Ohri İçişleri Bölge Müdürlüğü'nden yapılan açıklamaya göre, önümüzdeki dönemde "Güvenli Şehir" projesinin Gorenci ve Trebenişta köyleri arasındaki yol güzergahında, diğer yoğun trafikli yollarda ve Ohri bölgesindeki 8 ve 10 numaralı koridorlarda da faaliyete geçmesi bekleniyor.

Şimdilik Ceza Yok, Teknik Kontrol Sürüyor

Polis yetkilileri, cihazların yerleştirildiğini ancak henüz cezai işlem uygulanmadığını vurguladı. Sistem, son teknik kontroller ve test sürecinde bulunuyor.

Sistemin Amaçları

"Güvenli Şehir" sistemi şu hedefler doğrultusunda kuruldu:

  • Trafik denetiminin güçlendirilmesi ve sürekli hale getirilmesi

  • Trafik kazalarının azaltılması

  • Trafik ihlallerinin tespit edilmesi

  • Trafik disiplininin ve güvenliğinin artırılması

Sürücülere Hız Uyarısı

Ohri İçişleri Bölge Müdürlüğü, sürücülere trafik kurallarına uymaları, özellikle Novo Selo mevkiindeki otoyol kesiminde saatte 100 kilometre olan azami hız sınırına riayet etmeleri çağrısında bulundu.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve siteye yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.