Ehliyetsiz ve alkollü sürücülere sıkı denetim

Kuzey Makedonya 192 kez okundu.
 

Ehliyetsiz ve alkollü sürücülere sıkı denetim

Kuzey Makedonya’da son 24 saatte 16’sı ehliyetsiz, 4’ü alkollü olmak üzere 20 sürücü gözaltına alındı. Soruşturma sürüyor.
Kuzey Makedonya genelinde son 24 saat içerisinde polis ekipleri, trafik güvenliğini tehlikeye atan 20 sürücüyü gözaltına aldı. İçişleri Bakanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, gözaltına alınan sürücülerden 16'sı ehliyetsiz araç kullanırken, bunlardan birinin reşit olmadığı belirtildi. Dört sürücünün ise alkollü araç kullandığı tespit edildi. Bakanlık açıklamasında, Üsküp'te beş kişinin ehliyetsiz araç kullandığı, bunlardan birinin aynı zamanda alkollü olduğu ifade edildi. Koçana'da üç kişi, Gostivar'da iki kişi, Krivogaştani, Gradsko, Kırçova, Kalkandelen, İştip ve Pirlepe'de ise birer kişi ehliyetsiz araç kullanırken yakalandı. Koçana'da yakalanan sürücülerden birinin reşit olmadığı kaydedildi. Öte yandan Pirlepe, Vinitsa, Kumanova ve Makedonski Brod'da birer sürücünün alkollü şekilde araç kullandığı tespit edildi. İçişleri Bakanlığı, olaylarla ilgili soruşturmaların tamamlanmasının ardından sorumlular hakkında gerekli ceza ve adli işlemlerin başlatılacağını duyurdu. Yetkililer, tüm sürücülere trafik kurallarına uymaları, sürücü belgesi olmadan veya haklarında araç kullanma yasağı bulunması halinde direksiyon başına geçmemeleri ve alkollü araç kullanmamaları çağrısında bulunarak, trafik güvenliğinin sağlanmasının ortak sorumluluk olduğunu vurguladı.
Kuzey Makedonya’da son 24 saatte 16’sı ehliyetsiz, 4’ü alkollü olmak üzere 20 sürücü gözaltına alındı. Soruşturma sürüyor.

Kuzey Makedonya genelinde son 24 saat içerisinde polis ekipleri, trafik güvenliğini tehlikeye atan 20 sürücüyü gözaltına aldı. İçişleri Bakanlığı'ndan yapılan açıklamaya göre, gözaltına alınan sürücülerden 16'sı ehliyetsiz araç kullanırken, bunlardan birinin reşit olmadığı belirtildi. Dört sürücünün ise alkollü araç kullandığı tespit edildi.

Bakanlık açıklamasında, Üsküp'te beş kişinin ehliyetsiz araç kullandığı, bunlardan birinin aynı zamanda alkollü olduğu ifade edildi. Koçana'da üç kişi, Gostivar'da iki kişi, Krivogaştani, Gradsko, Kırçova, Kalkandelen, İştip ve Pirlepe'de ise birer kişi ehliyetsiz araç kullanırken yakalandı. Koçana'da yakalanan sürücülerden birinin reşit olmadığı kaydedildi.

Öte yandan Pirlepe, Vinitsa, Kumanova ve Makedonski Brod'da birer sürücünün alkollü şekilde araç kullandığı tespit edildi.

İçişleri Bakanlığı, olaylarla ilgili soruşturmaların tamamlanmasının ardından sorumlular hakkında gerekli ceza ve adli işlemlerin başlatılacağını duyurdu.

Yetkililer, tüm sürücülere trafik kurallarına uymaları, sürücü belgesi olmadan veya haklarında araç kullanma yasağı bulunması halinde direksiyon başına geçmemeleri ve alkollü araç kullanmamaları çağrısında bulunarak, trafik güvenliğinin sağlanmasının ortak sorumluluk olduğunu vurguladı.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve siteye yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.