Nikoloski: Pirlepe-Manastır otoyoluyla Atina'ya yolculuk 3 saat kısalacak

Kuzey Makedonya 300 kez okundu.
 

Nikoloski: Pirlepe-Manastır otoyoluyla Atina'ya yolculuk 3 saat kısalacak

Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Aleksandar Nikoloski, Pirlepe-Manastır otoyolunun Pelagonya'nın kalkınmasını hızlandıracağını, Üsküp-Atina arasındaki yolculuk süresini ise 3 ila 3,5 saat azaltacağını söyledi.
Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Aleksandar Nikoloski, Pirlepe-Manastır otoyolunun yapım çalışmalarının hızla sürdüğünü belirterek, projenin Pelagonya bölgesinin kalkınması açısından stratejik önem taşıdığını ifade etti. Sosyal medya hesabından açıklama yapan Nikoloski, otoyolun 10D Koridoru'nun bir parçası olduğunu ve tamamlandığında bölgeyi daha güçlü şekilde birbirine bağlayarak yeni ekonomik fırsatlar oluşturacağını kaydetti. Nikoloski, otoyolun hizmete girmesiyle Üsküp'ten Atina'ya yolculuk süresinin 3 ila 3,5 saat kısalacağını belirterek, bunun daha fazla turist, yatırım ve ekonomik hareketlilik sağlayacağını vurguladı. Makedonya'da yapımı süren en uzun tek parça otoyol kesimi olduğunu belirten Nikoloski, hedeflerinin gelecek yıl güzergâhta trafiği tek şerit üzerinden hizmete açmak olduğunu söyledi. Nikoloski, otoyolun daha güvenli ve hızlı ulaşımın yanı sıra Pelagonya'nın ekonomik gelişimine önemli katkı sağlayacağını ifade etti.
Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Aleksandar Nikoloski, Pirlepe-Manastır otoyolunun Pelagonya'nın kalkınmasını hızlandıracağını, Üsküp-Atina arasındaki yolculuk süresini ise 3 ila 3,5 saat azaltacağını söyledi.

Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Aleksandar Nikoloski, Pirlepe-Manastır otoyolunun yapım çalışmalarının hızla sürdüğünü belirterek, projenin Pelagonya bölgesinin kalkınması açısından stratejik önem taşıdığını ifade etti.

Sosyal medya hesabından açıklama yapan Nikoloski, otoyolun 10D Koridoru'nun bir parçası olduğunu ve tamamlandığında bölgeyi daha güçlü şekilde birbirine bağlayarak yeni ekonomik fırsatlar oluşturacağını kaydetti.

Nikoloski, otoyolun hizmete girmesiyle Üsküp'ten Atina'ya yolculuk süresinin 3 ila 3,5 saat kısalacağını belirterek, bunun daha fazla turist, yatırım ve ekonomik hareketlilik sağlayacağını vurguladı.

Makedonya'da yapımı süren en uzun tek parça otoyol kesimi olduğunu belirten Nikoloski, hedeflerinin gelecek yıl güzergâhta trafiği tek şerit üzerinden hizmete açmak olduğunu söyledi.

Nikoloski, otoyolun daha güvenli ve hızlı ulaşımın yanı sıra Pelagonya'nın ekonomik gelişimine önemli katkı sağlayacağını ifade etti.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve siteye yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.