Nikoloski: Pirlepe-Manastır otoyoluyla Atina'ya yolculuk 3 saat kısalacak
Nikoloski: Pirlepe-Manastır otoyoluyla Atina'ya yolculuk 3 saat kısalacak
Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Aleksandar Nikoloski, Pirlepe-Manastır otoyolunun Pelagonya'nın kalkınmasını hızlandıracağını, Üsküp-Atina arasındaki yolculuk süresini ise 3 ila 3,5 saat azaltacağını söyledi.
Başbakan Yardımcısı ve Ulaştırma Bakanı Aleksandar Nikoloski, Pirlepe-Manastır otoyolunun yapım çalışmalarının hızla sürdüğünü belirterek, projenin Pelagonya bölgesinin kalkınması açısından stratejik önem taşıdığını ifade etti.
Sosyal medya hesabından açıklama yapan Nikoloski, otoyolun 10D Koridoru'nun bir parçası olduğunu ve tamamlandığında bölgeyi daha güçlü şekilde birbirine bağlayarak yeni ekonomik fırsatlar oluşturacağını kaydetti.
Nikoloski, otoyolun hizmete girmesiyle Üsküp'ten Atina'ya yolculuk süresinin 3 ila 3,5 saat kısalacağını belirterek, bunun daha fazla turist, yatırım ve ekonomik hareketlilik sağlayacağını vurguladı.
Makedonya'da yapımı süren en uzun tek parça otoyol kesimi olduğunu belirten Nikoloski, hedeflerinin gelecek yıl güzergâhta trafiği tek şerit üzerinden hizmete açmak olduğunu söyledi.
Nikoloski, otoyolun daha güvenli ve hızlı ulaşımın yanı sıra Pelagonya'nın ekonomik gelişimine önemli katkı sağlayacağını ifade etti.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.