"MojDDV" sistemi yeniden kullanıma açıldı
"MojDDV" sistemi yeniden kullanıma açıldı
Kamu Gelir İdaresi Başkanlığı, teknik yükseltme çalışmalarının başarıyla tamamlandığını ve "MojDDV" uygulamasının yeniden kullanıma açıldığını duyurdu. Yeni Bilişim Teknolojisi altyapısıyla sistemin daha güvenli, hızlı ve erişilebilir hale getirildiği belirtildi.
Kamu Gelir İdaresi Başkanlığı, "MojDDV" sisteminin yükseltme çalışmalarının tamamlandığını ve yeni Bilişim Teknolojisi altyapısına geçiş sürecinin başarıyla sonuçlandığını açıkladı.
Yapılan açıklamada, gerçekleştirilen yükseltme sayesinde tüm kullanıcılar için daha yüksek güvenlik standartları, daha hızlı işlem kapasitesi ve hizmetin daha yüksek erişilebilirliğinin sağlandığı belirtildi.
Kurum, "MojDDV" uygulamasının 23 Haziran 2026 tarihinde saat 16.00 itibarıyla tamamen işlevsel, istikrarlı ve kullanıma hazır hale geldiğini bildirdi.
Açıklamada, vatandaşların mali makbuzlarını uygulama üzerinden taramaya ve sistemi normal şekilde kullanmaya devam edebilecekleri ifade edildi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.