'Güvenli Şehir' kameraları yaygınlaşıyor: 4 ayda 120 bin ihlal kaydedildi

Kuzey Makedonya 238 kez okundu.
 

'Güvenli Şehir' kameraları yaygınlaşıyor: 4 ayda 120 bin ihlal kaydedildi

Polis tarafından yapılan açıklamaya göre, "Güvenli Şehir" sisteminin 2 Şubat 2026'dan 22 Haziran 2026'ya kadar faaliyete geçtiği dönemde 120.000'den fazla trafik ihlali kaydedildi.
Kuzey Makedonya'daki "Güvenli Şehir" (Safe City) sistemi ülke genelinde yayılmaya devam ediyor. Ohri ve Struga'da ekipmanların kurulumu ve montajı tamamlanırken, önümüzdeki dönemde sistemin tamamen faaliyete geçmesi bekleniyor. Bu, sürücülerin bu yaz trafik kurallarına uymadıkları takdirde ceza alacakları anlamına geliyor. Yetkililer, 25 Haziran itibarıyla Debrca belediyesine bağlı Novo Selo'daki otoyol kesiminde kameraların devreye alındığını duyurdu. Ohri İçişleri Bölge Müdürlüğü'nden sürücülere trafik kurallarına, özellikle Novo Selo otoyolundaki hız sınırlamasına uymaları çağrısı yapıldı. İçişleri Bakanlığı'nın verdiği bilgiye göre, kamera kurulumları ülke genelindeki diğer İçişleri Bölge Müdürlüklerinde de devam ediyor ve sistem aşamalı olarak kullanıma açılacak. Yıl sonuna kadar ülkedeki tüm şehirlerin proje kapsamına alınması hedefleniyor. Polis tarafından yapılan açıklamaya göre, "Güvenli Şehir" sisteminin 2 Şubat 2026'dan 22 Haziran 2026'ya kadar faaliyete geçtiği dönemde 120.000'den fazla trafik ihlali kaydedildi. Bunların %95'inden fazlası hız limitinin aşılmasıyla ilgili. Bu durum, Kuzey Makedonya yollarında aşırı hızın hâlâ en yaygın ihlal olduğunu gösteriyor.
Polis tarafından yapılan açıklamaya göre, "Güvenli Şehir" sisteminin 2 Şubat 2026'dan 22 Haziran 2026'ya kadar faaliyete geçtiği dönemde 120.000'den fazla trafik ihlali kaydedildi.

Kuzey Makedonya'daki "Güvenli Şehir" (Safe City) sistemi ülke genelinde yayılmaya devam ediyor. Ohri ve Struga'da ekipmanların kurulumu ve montajı tamamlanırken, önümüzdeki dönemde sistemin tamamen faaliyete geçmesi bekleniyor. Bu, sürücülerin bu yaz trafik kurallarına uymadıkları takdirde ceza alacakları anlamına geliyor.

Yetkililer, 25 Haziran itibarıyla Debrca belediyesine bağlı Novo Selo'daki otoyol kesiminde kameraların devreye alındığını duyurdu.

Ohri İçişleri Bölge Müdürlüğü'nden sürücülere trafik kurallarına, özellikle Novo Selo otoyolundaki hız sınırlamasına uymaları çağrısı yapıldı.

İçişleri Bakanlığı'nın verdiği bilgiye göre, kamera kurulumları ülke genelindeki diğer İçişleri Bölge Müdürlüklerinde de devam ediyor ve sistem aşamalı olarak kullanıma açılacak. Yıl sonuna kadar ülkedeki tüm şehirlerin proje kapsamına alınması hedefleniyor.

Polis tarafından yapılan açıklamaya göre, "Güvenli Şehir" sisteminin 2 Şubat 2026'dan 22 Haziran 2026'ya kadar faaliyete geçtiği dönemde 120.000'den fazla trafik ihlali kaydedildi. Bunların %95'inden fazlası hız limitinin aşılmasıyla ilgili. Bu durum, Kuzey Makedonya yollarında aşırı hızın hâlâ en yaygın ihlal olduğunu gösteriyor.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve siteye yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.